piątek, 1 maja 2015

Osimnaste koty za płoty)

Witaj Maj ...

Dzisiaj jako , że jest święto 1 Maja....święto pracy..blelelelele
przedstawiam kolejne pudełeczko ozdobione metodą decoupage ...
Serwetka przyklejona metodą na żelazko, klejem do decoupage, później lakier vidaron, szlifowanie i vidaron i tak w kółeczko.......
Pudełeczko zrobiłam dla mojej mamy...na 26 maja ;-]
będzie pudełeczkiem na zdjęcia)))))










 Pozdrawiam....
Zdjęcia pudełeczka zrobiła moja córka....zdecydowanie lepiej jej to wychodzi niż mnie....
Pa;-]

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Witam wieczorową porą i dzięki za miłe słowa ))))
      Pozdrawiam)

      Usuń
  2. Bardzo interesujące pudełeczko :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne:)
      Również pozdrawiam, co prawda deszczowe pozdrowienia z Kujaw ...ale pozdrawiam)

      Usuń
  3. Wow. Serce jest super tak z góry ujęte czadowo to zrobilaś .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu mojej córki...bo to ona robiła zdjęcie;)
      Pozdrawiam serdecznie ;}

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. cieszę się ,że Ci się podoba ;-)
      pozdrawiam serdecznie ;-)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i za każdy komentarz;)