wtorek, 28 kwietnia 2015

Siedemnaste koty za płoty)

Witam)
Ja tak ciągle o tych kotach..za płotem) a tak serio to jeszcze nie zrobiłam nic kociego....może  następnym razem.....a koty uwielbiam pasjami...;]
Tymczasem przedstawiam słoiczki po kawie i nie tylko))))
Ozdobione metodą decoupage, zagruntowane gruntem gesso, później na to wycinanki serwetkowe, klej, kilka warstw lakieru vidaron  jakieś małe szlifowanko i znowu  lakier i już;-)
Prościzna )))))











Pozdrawiam deszczowo i raczej chłodnawo))))

6 komentarzy:

  1. Słoiczki fantastyczne, przede wszystkim z babeczkami prezentuje się świetnie :)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. DZięki...bardzo mnie to cieszy...
    ponieważ ja je bardzo lubie produkować))))
    Pozdrawiam serdecznie ;-]

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam. Bardzo fajne słoiki. Pozdrawiam pracowniapatrycjiicks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki;)
      Twoje też są super...te grzybkowe wpadły mi w oko;)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i za każdy komentarz;)