poniedziałek, 18 maja 2015

Dwadzieścia jeden kotów za płotem;)

Witam;)
Dziś przepiękny poniedziałek,bo nie pada, nie wieje,nie jest też specjalnie zimno...więc krótko mówiąc jest super;)
Jako ,że nowy tydzień...to ja tez z zupełnie innego ogona kociego ....
pokażę Wam moi drodzy....moje pierwsze "arcydzieło" z kategorii scrapbooking......;)
Jedno wiem....nie jest to wcale takie łatwe na jakie wygląda ...
Ale co tam raz kozie śmierć...najwyżej brzuchy popękają Wam ze śmiechu...
Ja jestem cała dumna i blada z moich pierwszych kart albumowych, bo nawet nie mogę mówić ,że to album , bo muszę jeszcze jakoś połączyć te karty ze sobą...ale to już insza inszość;)
Pozdrawiam i miłego oglądania ;)


















Pewnie za dużo kolorów użyłam ...ale takie fajne , wesołe mi się przez to wydawały;)



13 komentarzy:

  1. Śliczne:) Ja jeszcze albumów nie robiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja szczerze mówiąc też nie....to kilka luźnych kartek...nie posiadam bindownicy więc nie mam czym połączyć....chyba zrobię dziurkaczem dziurki i wstążką , albo jakimś ładnym sznureczkiem;) fajnie przy tym się bawiłam, przypomniały mi się lekcje ZPT w szkole ;)
      Pozdrawiam serdecznie ;)

      Usuń
  2. Nie znam się na albumach ale twój zapowiada się bardzo dobrze :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne;)
      Odpozdrawiam z deszczowych dziś Kujaw;)

      Usuń
  3. Kasiu dziekuje Ci ślicznie za odwiedziny na moi blogu. Miło mi był gościć Cię w siebie.
    Karteczki do albumiku sa śliczne takie radosne i kolorowe. Przyt tym bardzo dokładnie i estetycznie wykonane a co najważniejsze miło sie przy ich robieniu bawiłaś. Myśle że w puncie ksero powinni Ci to zbindować, aczkolwiek rozwiązanie ze sznureckiem tez mi sie podoba.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Aniu;)
      Poradziłam sobie jakoś...kupiłam kółeczka do albumu , przedziurkowałam dziurkaczem i mam albumik;)
      a właściwie to nawet zrobiłam już drugi ...jutro może uda mi sie porobić zdjęcia i pokażę następny;)
      Dzięki za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie;)

      Usuń
  4. Witam. Nigdy jeszcze nie robiłam scrapbookingu,choć bardzo mi się to podoba. Wracając do albumu tzn kartek to zapowiada się bardzo fajnie. Kolorystyka nie jest zła. Fajnie jak jest wesoło. Powodzenia w końcowej fazie albumu :) Pozdrawiam serdecznie pracowniapatrycjiicks.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pracowniapatrycjiicks.blogspot.com :)

      Usuń
    2. Witam)...poradziłam sobie jakoś z połączeniem kart, nawet zrobiłam drugi ....mówie Ci super sprawa z robieniem albumów;)
      Pozdrawiam i dzięki za odwiedziny;)

      Usuń
  5. a kto ci zabroni na kolorowo? ;-D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każdy komentarz;)