poniedziałek, 25 maja 2015

Dwadzieścia dwa koty za płotem;)

Witam serdecznie;)

Dzisiaj prezentuję pudełeczko ślubne;)
Ślubne..hm..- na prezent ślubny ...właściwie powinnam napisać ;)
Moja troszkę ;)  młodsza koleżanka z byłej pracy w czerwcu wychodzi za mąż i taki oto malutki prezencik dla niej....co ja godom...dla nich przygotowałam;)
Jeszcze postaram się zrobić karteczkę ślubną, ale jeszcze do tego nie dojrzałam;)
Jeszcze mam trochę czasu ...muszę poćwiczyć;-)

Pozdrawiam;)




















Mam nadzieję,że im się  spodoba....

12 komentarzy:

  1. Bardzo ładne pudełeczko.Z pewnością się spodoba :) Pozdrawiam pracowniapatrycjiicks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdecznie , fajnie ,że Ci sie podoba;)
      Pozdrawiam;)

      Usuń
  2. Bardzo ładne, na pewno się przyda na ślubne pamiątki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, dzięki za odwiedziny;)
      Pozdrawiam serdecznie;)

      Usuń
  3. Fajne pudełeczko:) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. spodoba się na pewni, jest piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. będzie miłą i sympatyczną pamiątka :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każdy komentarz;)