środa, 6 maja 2015

Dziewiętnaste koty za płoty....;)

Witam ;)
Dzisiaj po raz pierwszy ...kocie..kocie....pudełko , a właściwie koci piórnik ;)
Kicie są szablonowe , nie serwetkowe...poszłam na łatwiznę ;}
Piórnik w kolorze bieli i czerni......maziatej....
środek szarość z bielą...też takie trochę maziate ...
trochę taki szaro bury....ale jak dla mnie ok ;)
Na górze ...także maziatej....:) ..szablonem świeżo zakupionym  w sklepiku Inspirello.pl
popełniłam wzór...białą farbą akrylową....
a całość wygląda tak...
zdjęcia nie są niestety super,ekstra,wyborowe...
ale pooglądać można...
pozdrawiam wieczorową porą.....;)
















10 komentarzy:

  1. Prześliczne pudełko - oryginalne i takie inne od wszystkich :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa...hehehe pocieszyłaś mnie , bo im bardziej na nie patrzę tym mniej mi się podoba))))
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Dzięki:)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż zabrakło słów :) czadoweeeeeeeeeee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie , w moim szarym ,maziatym piórniku zagościły pędzelki , ołówki i różne inne patyczaki...
      Pozdrawiam;)

      Usuń
  4. Naprawdę świetne! :}

    OdpowiedzUsuń
  5. kot super....nie wiem dlaczego Twoje wpisy się nie pojawiły u mnie w liście obserwatorów:((i jestem do tyłu z tym co U Ciebie...muszę nadrobić.Pozdrawiam Jola make deccor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A proszę bardzo , nadrabiaj;)
      Dzięki za wizytę i nie wiem dlaczego moje wpisy się nie pojawiły...ale ja jestem laik komputerowy więc i tak nie wiem o co chodzi;)))))
      Pozdrawiam serdecznie;)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i za każdy komentarz;)