środa, 9 września 2015

Robótkowy szał...;)

Tak właśnie sprawy się mają...ogarnął mnie robótkowy szał;)
Zrobiłam pled na zimowe i jesienne wieczory...zwykły pasiak (120 x 150) , ale w ulubionych kolorach, szary, biały, błękitny,niebieski, granatowy;)
Jeszcze muszę pasiaka wykończyć jakoś...może dorobię mu na końcach frędzelki;)?????
Psu się spodobał;)
Jestem także na finiszu swetro-kamizelki, bo nie wiem jak sobie poradzę z rękawami, więc jeszcze nie podjęłam decyzji....co do tego...czy to będzie sweter czy kamizelka ;)
Swetro-kamizelka jest w kolorze (dwa odcienie różu)...którego zazwyczaj nie noszę, ale bardzo spodobały mi sie w sklepie i kupiłam. Jeśli wreszcie skończę , a powiem szczerze im bliżej końca tym wolniej mi idzie , przymierzę i zobaczę jak wyglądam;)
A oto moje szalone twory;)...nie licząc psa oczywiście, pies to nie moja sprawka;)














...... swetro -kamizelka jak widać na załączonym obrazku  też w pasy, coś te pasy mnie prześladują;)
Dynia jako ozdóbka przetrwała tylko jeden dzień , skończyła w zupie;)

10 komentarzy:

  1. Śliczne prace !
    Kocyk a właściwie narzuta na kanapę też by mi się przydała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ,że Ci się podobają;)
      Pozdrawiam serdecznie)

      Usuń
  2. Fajny kocyk. Przyda się na pewno. Czekam na finisz kamizelki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiedziawszy to ja tez już sie nie mogę doczekać...:)
      Pozdrawiam serdecznie;)

      Usuń
    2. Muszę sie przyznać ,że sporo musze spruć;)
      Za szeroka, coś sknociłam ze spuszczaniem oczek na rękawy i jest strasznie szeroka;)
      Pozdrawiam;)

      Usuń
  3. Kasieńko ! Dziękuję za przesyłkę, takich serwetek jeszcze nie mam! Dodatki też cudne !
    Przesyłka czekała grzecznie na mnie w skrzynce pocztowej !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O...cieszę się bardzo, mam nadzieje ,że się przydadzą;)
      Dzięki za informację i pozdrawiam serdecznie;)

      Usuń
  4. Świetny pledzik :) Wykorzystam Twój pomysł, bo mam pełno resztek wełny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę,że na coś przydadzą sie moje zdjęcia ;)
      Miłej pracy;)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i za każdy komentarz;)