sobota, 12 września 2015

No i dla odmiany decoupage;).... i małe co nie co ;)

Witam ....
Ja wiem ,że marudzę, chciałam ochłodzenia, chciałam deszczu....ale tylko troszkę!!!!!!
Tymczasem pogoda dała nam potężnego pstryczka w nos i już drugi tydzień jest zimno i deszczowo;(
A skoro jest zimno i deszczowo to czas na decoupage;)
Przedstawiam zestaw podkładek w ślicznym limonkowym kolorze i w limonkowej serwetce, w niedalekiej przyszłości będzie jeszcze pudełeczko na te podkładki...pewnie dotrze w poniedziałek. Mam taką nadzieję;)
Podkładki co prawda tylko raz maźnięte lakierem i nie wyszlifowane , ale obejrzeć można;)










No i szału robótkowego  ciąg dalszy;)
 

 

14 komentarzy:

  1. Fajne podkładki i taż serwetka tez śliczna-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi sie podobaja te podkladki. Nominowałam cie do http://mojerekodzielo-fafe.blogspot.com/2015/09/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo ;)
      Lece do Ciebie przeczytać o co chodzi;)
      Pozdrawiam;)

      Usuń
  3. świetne i bardzo energetyczne podkładki- będą jak znalazł na szare i zimne dni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O właśnie trafiłaś w sedno;)
      Pozdrawiam serdecznie;)

      Usuń
  4. Świetne, bardzo energetyczne!
    A robótki podziwiam, ale sama nie lubię robić xD

    OdpowiedzUsuń
  5. wyszły Ci te podkładki super, motyw bardzo fajnie się wkomponował :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każdy komentarz;)