środa, 23 września 2015

....jesień,jesień,jesień......ach ta jesień;)

Witam jesiennie;)
Trochę mnie nie było, ale to wszystko przez to ,że mój komputer umarł;((((( 
i korzystam z uprzejmości mojej córki i jej komputera;)

...no , podobno od dziś jesień, a u mnie dzisiaj  całkiem ładnie, słonecznie;)
Ale niech im będzie....skoro w kalendarzu napisali ,że jesień, to znaczy się jest jesień;)
Oto kilka moich tworów-potworów, akurat na jesień , a może także na zimę;)
Dla każdego coś miłego;)))))

Różowiasta chusta...bardzo ażurowa;)...z dość grubego akrylu...ale w sumie przyjemna w dotyku, robiona szydełkiem nr 5. 









Szaro-popielaty szal...również bardzo ażurowy wzór...długaśny , można się nim  z pięć razy owinąć, również robiony szydełkiem nr 5






I szaraczek z trzema narożnikowymi chwostami, chusta dla mojej córki;)
Do robienia tej chusty użyłam szydełka nr3,5 i wełenki-angory ;)





No i to byłoby na tyle, pozdrawiam ;)

14 komentarzy:

  1. Wszystkie ciuszki fajne, ale chusta mi sie najbardziej podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta różowa chusta ;) właśnie idealna na jesienny (jeszcze nie taki chłodny) wieczór w ogrodzie z książką ;)
    Pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i dziękuję za miłe słowa;)
      Pozdrawiam serdecznie;)

      Usuń
  3. Śliczne chusty !
    Ja powinnam dostać po łapkach, bo wciąż robie chusty za ciasno. Twoje robione na piątce są świetne , takie milutkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, choć powiem szczerze ,ze robie 5 z lenistwa, jakoś tak mam wrażenie ,że szybciej idzie szydełkowanie;)
      Pozdrawiam serdecznie;)

      Usuń
  4. cudowne:))to może nas nauczysz??:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o matko...ze mnie nauczycielka jak z koziej dupki trąbka;))))))
      Ale jak znajde to podam namiary na motyw;)
      Pozdrawiam;)

      Usuń
  5. Kasia wszystkie fajne,ale ta ostatnia powala !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę sie ,że Ci się podoba;)
      Pozdrawiam serdecznie;)

      Usuń
  6. Różowa chusta bardzo fajna ;) Ja mam właśnie 3 motki włóczki alize diva batik na chustę i nie mogę dobrać wzoru, bo to melanż, więc kombinuję już któryś dzień z kolei ;)
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie i dzięki za miły komentarz;)
      Pozdrawiam serdecznie;)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i za każdy komentarz;)