czwartek, 3 września 2015

Ding,dong,ding,dong.....godzina 12,00

Witam serdecznie i zapraszam  na rozstrzygnięcie  zabawy
 ...jako ,że komentarzy było 4....postanowiłam z każdą z Was podzielić się nadmiarem serwetek....do decoupage i może jakaś mała niespodzianka będzie?;)
Na godzinę 12,00 czasu mojego ....ogłaszam co następuje;
Zwyciężyły..... 4 gracje;
1) barbaratoja
2) Jola S-M
3) Eva jank
4) Gosia-Stare Pianino 
A co moja zabawa, moje przepisy;)
Pozdrawiam szanowne panie i proszę o namiary  do przesyłki-niespodzianki;)


6 komentarzy:

  1. kochana, ale niespodzianka:) serwetek nigdy dość, dziękuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ proszę bardzo, miło jest zrobić komuś małą niespodziankę;)
      A przy okazji przesyłeczka wysłana;)
      Pozdrawiam;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. proszę bardzo, to ja dziękuję za wzór na piękny szal.)
      Przesyłeczka już także poszła ;)
      Pozdrawiam;)

      Usuń
  3. Dzięki Kasiu bardzo mnie ucieszyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mnie jest bardzo miło ,że zaglądacie i komentujecie, dzięki i pozdrawiam;)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i za każdy komentarz;)