niedziela, 29 listopada 2015

zachciało mi się ..... girlandy ;)

Witam;)

Zachciało mi się girlandy,więc ją sobie na chybcika zrobiłam ,no i mam;)
Szydełkowa, bardzo prosta i chyba trochę za krótką, ale jest;) w razie czego dorobić można w każdej chwili.
Musiałabym ją trochę usztywnić i zawiesić .....chyba już nawet znalazłam dla niej miejsce.
Jak już ją ukrochmalę i ulokuję na dłużej  to zdjęcie wrzucę na bloga.
Tymczasem pokazuję ją nieukrochmaloną;)

Pozdrawiam serdecznie.






Zapomniałam jeszcze uprzejmie donieść , że w ramach międzyblogowego kącika czytelniczego przeczytałam jeszcze następujące książki;




A także jej  II część czyli "Bella Toskania"
niestety zdjęcie okładki zamiast ładnie tu wkleić przez przypadek usunęłam;)...... taki że mnie spec  komputerowo-komórkowy;))))))
Pozdrawiam;)



8 komentarzy:

  1. Girlanda wyszła całkiem ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Girlanda wyszła całkiem ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne,wykrochmalone beda jeszcze ładniejsze...

    OdpowiedzUsuń
  4. Czadowe, mi jakoś szydełko nie chce sie przykleic do reki probowałam i wielka d,,,pa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale za to superzaste girlandy szyjesz I te literki...no cudne po prostu;)
    Pozdawiam)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każdy komentarz;)