niedziela, 22 listopada 2015

Męczący weekend......Z igiełkami w tle;)

Witam serdecznie;)

Oj ....cieszę się ...chyba po raz pierwszy w życiu , że jutro poniedziałek;)
Po dość pracowitym weekendzie wreszcie odpocznę.
Po zajęciach z florystyki  bolą mnie palce u rąk , plecy, kark i  cztery litery od kilkugodzinnego siedzenia ;-)
Niby niewiele zrobiłam.....Ale to tylko pozory.
Maleńka - z 10 centymetrowa  choineczka i wieniec ...też raczej nie za duży. Wydawałoby się tak mało....Ale nic bardziej mylnego , ponieważ zarówno choineczka jak i wieniec robione są z igliwia
sosnowego klejonego wikolem na wcześniej uplecioną siatkę florystyczną.
Cóż .....niestety nie posiadam jakiegoś szczególnego talentu, ani wielkiego smaku  i estetyka wykonania też może nie jest na najwyższym poziomie, ale ta choineczka i ten wianuszek są dla mnie jak na razie szczytem możliwości i marzeń....oczywiście mam nadzieję , że następne będą już wykonane znacznie lepiej;)
Miłego oglądania;)

















16 komentarzy:

  1. wyglądają pięknie, ale faktycznie musiałaś się napracować!!!!! Choineczka magiczna:)))Pozdrawiam Jola z make deccor

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuję bardzo;)
    Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Choineczka wygląda świetnie :) Napracowałaś się :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne prace. Choineczka super, ale pracochłonna bardzo. Powodzenia w dalszej edukacji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne dekoracje. Chyba nie miałabym cierpliwości do tych igieł;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiedziawszy jak zaczynałam robić te igiełkowe dekoracje...obiecałam sobie ,że będą to jedyne;)
      Po tygodniowym odpoczynku stwierdziłam jednak,że....
      jeszcze kilka takich małych choineczek mogłabym zrobić;)
      Pozdrawiam serdecznie;)

      Usuń
  6. Witam serdecznie moją wymiankową parę! :))
    Czy los mógł się sprawić lepiej, gdy skierował mnie do tego szydełkowego królestwa, wiedząc, że mam bzika na tym punkcie? ;)
    Mam nadzieję, że nie jesteś zawiedziona (pozwolę sobie od razu na "Ty", dobrze?), że to akurat na mnie trafiłaś. Obiecuję, że nie wyślę herbatek, batoników, ani kosmetyków ;))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć....dzięki za odwiedziny;)
      Cieszę się na wymiankowe paczki, cieszę się,że lubisz szydełkowanie ;)
      Bardzo się cieszę,że na Ciebie trafiłam i dlaczego miałabym być zawiedziona?toż to prawdziwa przyjemność;)
      Pozdrawiam serdecznie;)

      Usuń
  7. Jaki ciekawy pomysł :) widać, że jest dużo pracy przy takich stroikach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, jest dużo pracy przy stroikach, choineczkach, kulach...ale tyrzeba przyznać ,że efekt końcowy jest dość fajny;)
      Dzięki za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie;)

      Usuń
  8. Ależ cudowności!!! Choinka jak żywa! Piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Choineczka i stroik są śliczne :) Bardzo pracochłonne ale efekt końcowy super !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każdy komentarz;)