środa, 10 czerwca 2015

Dwadziescia pięć kotów za płotem;)

Witam ;)

Dzisiaj czas na ślubną karteczkę dla koleżanki z byłej pracy...
pudełeczko zrobiłam już jakiś czas temu...
a wczoraj zrobiłam właśnie to..;)
Mam nadzieję,że jej się spodoba;)
Pozdrawiam;)

























No cud....miód...to nie jest , ale mnie się podoba;)
Użyłam papieru ...lemonade...a stemple project prezent;)
Na którymś ze zdjęć...możecie podziwiać prześlicznie ozdobioną świeczkę;)
Jest to dzieło mojej siostrzenicy;)

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki i cieszę się,że Ci się podoba;)
      Pozdrawiam;)

      Usuń
  2. Fajna karteczka, ważne że Tobie się podba i myslę , że Młodej Parze tez przypadnie do gustu.
    Pozdrawiam i dziekuję za wizyte u mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i dzięki za odwiedziny;)
      Mam nadzieje ,że im się spodoba...cóż nie mają wyjścia;)
      Pozdrawiam serdecznie;)

      Usuń
  3. Cześć Kasiu :)))
    Kartka ładna, mnie się podoba i Parze Młodej z pewnością również !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Iwonko;)
      Cieszę się ,że Ci się podoba;)
      Pozdrawiam;)

      Usuń
  4. Piękna karteczka :) pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi karteczka przypadła do gustu;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się bardzo;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każdy komentarz;)