sobota, 27 czerwca 2015

Dwadzieścia dziewięć kotów za płotem;)

Witam wieczorową porą;)

Dzisiaj przedstawiam karteczkę zrobioną dla mojej siostrzenicy z okazji zdania egzaminu na prawo jazdy i to za pierwszym razem;)

Joanna moje gratulacje;) 

Co prawda moja córka stwierdziła ,że samochód który wycięłam z papieru wcale nie przypomina samochodu  tylko wózek;)
Zapewniam ,że to samochód......na 1000% w końcu sama go rysowałam i wycinałam;)
Jeszcze lepiej skwitował moje umiejętności  plastyczne syn...który zapytał czy to pociąg?
Tag wystający z kieszonki kartki potraktował jako komin parowozu;)))))
ok...sami oceńcie ...czyż to nie samochód?
Przecież widać od razu ,że to" garbus" ;}}}}

Pozdrawiam;)











6 komentarzy:

  1. Pewnie, że samochód! I to jaki odlotowy! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe jak siostra skomentuje ten zagadkowy pojazd??:) Karteczka super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Właściwie to muszę zapytać....;)
    Dzięki za odwiedziny i miłe słowa;)
    Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boska karteczka i Serdeczne Gratulacje dla siostrzenicy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każdy komentarz;)