sobota, 25 kwietnia 2015

Szesnaste koty za płoty]

hehehe.....witam;}
 nareszcie ciepło,słonecznie, zielono......
jednym słowem ...zielono mi......
i taka też jest moja herbaciarka...zielona w kwiatuchy , dół oliwkowa bejca, przecierka suchym pędzlem...farbą akrylową....o wdzięcznej nazwie"...bianko avario..." góra serwetka przyklejona metoda na żelazko klejem do decoupage, później lakier vidaron.. .kilka warstw, szlifowanko i znowu lakier i tak w kółko......aż będzie w miarę gładkie ....i przyklejony bejcowany napis ...herbata..... żeby wiadomo było ...do czego służy  pudełeczko))))
Lecę wywiesić pranko póki jest tak ładnie ......bo u mnie dziś aż 23C....super, lato właściwie))))









 Pozdrawiam ;]

10 komentarzy:

  1. Piękne pudełeczko- też myśle o czymś podobnym na herbatkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam))
    No pomyśl....dla mnie decoupage to wielka frajda....zapominam o wszystkim innym)
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna, i ten napis wow czadowa. Ja tez bym musiała sobie taka zrobić. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa )
      Pozdrawiam bardzo serdecznie)

      Usuń
  4. Cudna wiosenna herbaciarka:) Pozdrawiam Serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję serdecznie )...powiem nawet ,że pozdrawiam wiosennie )
    Pa)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pudełeczko jest przeurocze. U mnie też już chyba wiosna w pełni, mam nadzieję, że tak zostanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O witam...no ja szczerze mówiąc chciałabym żeby juz było cieplutko...ja jestem zdecydowanie ciepłolubna))))
      Pozdrawiam)

      Usuń
  7. Piękna herbaciarka ! taka wiosenna

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam !
    Dzięki za odwiedziny i komentarz;)
    To jedna z moich ulubionych prac;)
    Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każdy komentarz;)