środa, 5 sierpnia 2015

Trzydzieści dziewięć kotów za płotem;)

Witam...Witam;)

Ciepełko , cudnie, wreszcie lato na całego. Na termometrze ,który mam właściwie przed oczami 26,4C....a jakby nie patrzeć jest godzina: 20,06;)))))
Uwielbiam lato;)
Dzisiaj przedstawiam karteczkę urodzinową , wykonaną na urodziny dla koleżanki mojej córki;)
Tradycyjnie, warstwowa, tuszowana,poszarpana i kwiatuchowo-motylkowa, do tego wszystkiego kokardka kwiecista;)
A co tam, jak szaleć -to szaleć;)
Mam nadzieję,że solenizantce się spodoba;) 











Pozdrawiam ciepło...wieczorową porą;)


10 komentarzy:

  1. Kasiu karteczka śliczna i na pewno sie spodoba:)
    jest taka dziewczęca i wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;)
      Mam nadzieję, że sie spodoba, pozdrawiam gorąco;)

      Usuń
  2. W tych kolorkach karteczka jest totalnie słodka :) Pozdrawiam Serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No masz rację , wyszedł słodziak, dzięki i pozdrawiam serdecznie;)

      Usuń
  3. Bardzo ładna i podoba mi się kolor. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się bardzo ,że Ci sie podoba , pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Na szczęście okazało się,że bardzo się podobała solenizantce;)
      Pozdrawiam serdecznie;)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i za każdy komentarz;)