czwartek, 27 sierpnia 2015

Czterdzieści trzy koty za płotem......muszę skończyć z pomiataniem kotami

Witam....

Tak sobie myślę ,że muszę skończyć już  z tymi kotami za płotem...bo tak na serio to tylko raz były u mnie koty i to do tego jeszcze średnio udane...więc będę myśleć jak tu inaczej tytułować posty;)

Dzisiaj przedstawiam Wam kolejne kartki ślubne, jakiś szał kartkowy mnie ogarnął, ale o tym już wiecie , bo widać, właściwie nic innego nie robię jak tylko kartkuję;;)

Może kiedyś dojdę do takiej wprawy i perfekcji,że będą to śliczne,wymuskane kartki, ale póki co są takie jakie są;)

A oto one;)




















No i to tyle na dziś;)
Pozdrawiam cieplutko, bo dziś dla odmiany 30C na termometrze;)

15 komentarzy:

  1. -ja tam kartek nie umiem i nie robię i jak dla mnie Twoje są świetne i żadnych niedociągnięć nie widzę:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twe słowa podziałały jak miód na serce moje;)))
      Dzięki i pozdrawiam;)

      Usuń
  2. Śliczne kartki wykonane perfekcyjnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie za miłe słowa;)
      Cieszę się ,że sie podobają;)
      Co prawda do perfekcyjnej kartkówki mi daleko, ale nie jest źle;)
      Pozdrawiam serdecznie;)

      Usuń
    2. Ja raczej kartek nie robię więc pewno nie patrze fachowym okiem. Ja dla mnie są perfekcyjne

      Usuń
  3. Kartkuj do woli aż Ci się znudzi :-) W końcu ma to byc przyjemnośc, Skoro lubisz to rób kartki . Mnie sie spodobała ta z sukienką i krawatem. Pozostałe też fajne , mają klimat .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie i cieszę się,że Ci się podobają moje kartki;)
      Pozdrawiam serdecznie;)

      Usuń
  4. tak, tak, bardzo dobrze ci idzie, więc ...
    daruj juz tym kotom ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OK...no niech Ci będzie, skoro Dorota ma Kota tak mówi, to tak będzie;)
      Pozdrawiam serdecznie;)

      Usuń
  5. Właśnie takie jakie są, są najładniejsze;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za miłe słowa;)
      Pozdrawiam serdecznie;)

      Usuń
  6. Kasia kartki super!!!! działaj dalej, choć widzę, że sporo ich już narobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki...działam, ale gdzież mi tam do Twoich kartek;)
      Pozdrawiam serdecznie;)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i za każdy komentarz;)