czwartek, 9 lipca 2015

Trzydzieści dwa koty za płotem;)

Ahoj.....

Dziś kolejna karteczka.....dla babki ,którą szalenie lubię....znam ją od 1984- a właściwie od 1983.... roku i pomimo tarć i różnych zgrzytów na początku ...kocham ją jak rodzoną siorę;)
B.... jesteś wielka;) i na dodatek już niedługo znowu pełnoletnia ;)
No dobra , ale do jej kolejnej pełnoletniości jeszcze ładnych kilka dni....więc ciiiiiii.....żeby się nie wydało;)
Kolejna warstwowa karteczka, kwiatuchy i liść....
Pozdrawiam....










Zdjęcia niestety prześwietlone...taka ze mnie specjalistka.....od siedmiu boleści;(


10 komentarzy:

  1. Takie warstwy są świetne:)
    Mnie najbardziej podoba się hasło 3X18;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja tez lubię jak jest warstwowo, trochę tak napaćkane , ale jest jakieś takie bliskie memu bałaganiarskiemu ja;)
      No czas szybko leci ....moja kochana bratowa będzie mieć za kilka dni 3 x 18;)
      Szok , ale to prawda;)
      Pozdrawiam serdecznie;)

      Usuń
  2. Śliczna karteczkę zrobiłaś ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci serdecznie;)
      Cieszę się ,że Ci sie podoba;)
      Pozdrawiam serdecznie;)

      Usuń
  3. DZIĘKUJE BARDZO;)
    Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hasło zdecydowanie wymiata!! xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.....też uważam ,że jest fajne;)
      Pozdrawiam;)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i za każdy komentarz;)