czwartek, 15 października 2015

Kolejna chusta....też tęczowa.....;)

Witam;)
Dzisiaj prezentuję kolejną chustę...
znowu w tęczowej odsłonie...
znowu ten sam motyw...ale troszkę inna wełna, 25% moheru...jest miła w dotyku, lżejsza niż poprzednia tęczowa;)
A motyw ten sam .....ponieważ po prostu zakochałam się w nim na całego;)
Chustę zrobiłam dla przyjaciółki....mam nadzieję,że jej się spodoba;)
Pozdrawiam i miłego oglądania...


 ...hm..... nie wiem dlaczego , ale to zdjęcie pomimo,że próbowałam obracać...ciągle leży;)))))




10 komentarzy:

  1. Przepiękna chusta! Nowa właścicielka na pewno będzie zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, dzięki za odwiedziny i miły komentarz ;)
      Pozdrawiam serdecznie;)

      Usuń
  2. Ładna chusta, podobają mi się takie kolorowe . Sama nie mam takiej , a nici czekają !
    pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli nici leżą i piszczą;))))
      Cieszę się,że Ci sie podoba tęczowa chusta;)
      Uwielbiam takie cieniowane włóczki, pozdrawiam serdecznie;)

      Usuń
  3. Bardzo ładnie wygląda ta chusta.
    Ten wzór pasuje do koloru. Wydaje mi się jakby na chuście były ułożone perłowe muszelki.
    Pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję...wełenka jest bardzo ładna;-)
      Rzeczywiście chusta wyglada jakby ułożono muszelki jedna na drugiej, pozdrawiam serdecznie;)

      Usuń
  4. Przepiękne kolory! Idealne na te pochmurne dni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak...masz rację, to taki trochę kolorowy "powrót do lata"
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  5. Zachwycająca!! Piękne kolory!

    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każdy komentarz;)