sobota, 19 grudnia 2015

Podsumowanie Międzyblogowego Kącika Czytelniczego........

Witam serdecznie:)

Bo to się zwykle tak zaczyna  ,przeczytaj książek raptem -dziesięć..... Paulina z blogu "Zielenie" zainicjowała MIĘDZYBLOGOWY KĄCIK CZYTELNICZY-i zaczęło się książkowe szaleństwo:)
Wydawałoby się ,że 10 książek to mało.....do przeczytania to rzeczywiście niewiele,ale do opisania...to już bardzo dużo jak dla mnie.
Pod koniec listopada Paulina powiedziała -basta!
Rozlosowała pary  i  przygotowałyśmy dla siebie wymiankowe paczuszki...
Moją wymiankową parą okazała się Agnieszka ukrywając się pod dźwięcznym pseudonimem "Apaczowa"
Co ja się będę rozpisywać....same zobaczcie co Agnieszka wyczynia - jakie cudne torty....aż ślinka cieknie...........mniam:)

No i muszę teraz....nie nie muszę....ja chcę się Wam pochwalić jaką bogatą paczkę otrzymałam od Agnieszki, jakie cuda dla mnie zrobiła:))))
Dziewczyny po prostu opadła mi szczęka gdy to wszystko zobaczyłam, nigdy jednorazowo nie dostałam tak dużo tak ślicznych prezentów.... normalnie łza zakręciła mi się w oku z radości i ze wzruszenia i trochę ze wstydu, ponieważ ja do sprawy podeszłam -noooo nie oszukujmy się bardziej symbolicznie:)
Nie będę nic więcej tu bazgrolić.....muszę Wam pokazać moje cudne prezenty.
Agnieszko dziękuję Ci bardzo, cieszę się ,że dzięki kącikowi czytelniczemu Cię poznałam:)

...
Tadam...







.....
AGA jesteś wielka-dziękuję:)

8 komentarzy:

  1. Kasiu - nawet nie wiesz, jak bardzo się cieszę, że trafiłam właśnie na Ciebie! Jesteś wspaniałą osobą o wielu talentach.
    Bardzo się bałam, że nie trafię w Twój gust, dlatego nawet nie wiesz, jak się cieszę, że jesteś zadowolona.
    Do tych cudnych szydełkowych kwiatków od Ciebie planuję dorobić warkoczyk z włóczki, którą mi podarowałaś i będą mi służyć jako zakładka do książki. W ten sposób pięknie wpiszą się w tematykę naszego kącika czytelniczego :)
    Jeszcze raz ogromnie Ci dziękuję i serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki , ja też cieszę się ,że dzięki Kącikowi "poznałam" Apaczową;))))
      Pa;)))

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. W 1000% zgadzam się, paczka cudna....to znaczy zawartość;))))
      Pozdrawiam serdecznie;)

      Usuń
  3. Gratuluję takie cudownej paczuszki :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:))))
      Paczka rzeczywiście cudna:)
      Pozdrawiam również bardzo serdecznie

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i za każdy komentarz;)